Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Γραφείο Τελετών, η κατσίκα του γείτονα..






Τεράστιες διαστάσεις παίρνει τον τελευταίο καιρό το κίνημα της νεκρής κατσίκας του γείτονα ως αποτέλεσμα της ανεργίας και των μειώσεων στους κάθε λογής μισθούς.. Τρέχουν και δεν φτάνουν τα εν λόγω γραφεία και δυστυχώς δεν προλαβαίνουν..Τί;;Καμιά θέση εργασίας στον χώρο αυτόν;Λυπάμαι κύριε-α μου,δεν προσλαμβάνουμε Έλληνες..Χαρτί οικειοθελούς εξόδου σε 30 ημέρες απο την χώρα έχετε;Αν όχι,λυπάμαι..


Στο διαταύτα,παρατηρώ εδώ και περίπου δύο χρόνια, την αθάνατη ελληνική νοοτροπεία του να ψοφήσει η κατσίκα σου και εγώ ας παιθάνω κοιτάζοντάς την,να παίρνει θλιβερές διαστάσεις..Ακούω απο δεξιά και αριστερά,ας πάμε στην δραχμή,ας καταστραφεί η χώρα,ας πάμε στον διάολο κοινώς,εφόσον δεν έχω εγώ δουλειά ή κάποτε μπέρδεψα την πιστωτική με το πουλί μου σε εφηβική ηλικία και την έβαζα σε κάθε τρύπα(όπου τρύπα,βλ.μηχάνημα) ή πήρα δάνειο για να παω το γκομενάκι μου στην Μύκονο ή τέλος πάντων έπεσα έξω στα σχέδια και κατ’επέκταση στην ζωή μου..Το κίνημα πεινάς,φάε έναν τραπεζίτη, στην Ελλάδα τείνει να γίνει,πεινάς,φάε τον γείτονά σου που έχει δουλειά,ή έστω ήταν πιο τυχερός για να μην πω πιο προσεκτικός στα ανοίγματά του..Δεν νοιάζει κανέναν το καλό γενικότερα,η πάρτυ,η πάρτυ και μόνο η πάρτυ..Αφού καταστράφηκα εγώ,ας καταστραφούν και όλοι οι άλλοι..Αν είμαι απ’τους βολεμένους;Λυπάμαι δεν σας κάνω την χάρη..Έχουμε ξεχάσει πως πριν απο μερικά χρόνια κάποιοι,αν όχι όλοι,κράζαμε τους φίλους μας που έγιναν Επ.Οπ,τους φίλους μας που πήγαν στο λιμενικό,τους φίλους μας που έφυγαν απ’την Ελλάδα για δουλειά..Τώρα,όοοολοι αυτοί είναι οι βολεμένοι και εμείς οι έξυπνοι που τους κράζαμε,φέρνοντας άλλη μια σβούρα το καλαμάκι του καφέ.. Και τι;Λέμε βολεμένους αυτούς που δουλεύουν για 700 €,τους δασκάλους μας,τους καθηγητές μας,τους γιατρούς μας,τους Επ.Οπ και γενικά όποιον για καλή(;) του τύχη εισήλθε στο δημόσιο..Και όχι μόνο αυτό,αλλά βρίσκουμε και πάντα την απάντηση οτι τόσα αξίζουν εφόσον οι δάσκαλοι δουλεύουν 8 μήνες τον χρόνο ή οι γιατροί παίρνουν φακελάκια,οι Επ.Οπ είναι όλοι αγράμματοι..Για να μην παρεξηγηθώ,σε καμία περίπτωση δεν μιλάω για τις κραυγαλέες περιπτώσεις ανθρώπων που δουλεύουν(;) σε υπηρεσίες που θα έπρεπε να έχουν κλείσει εδω και δεκαετίες και όλως τυχαίως αμοίβονται ως βασιλικοί..Όπως επίσης,πέραν του δημοσίου υπάρχουν και πολλοί σωστοί-τυχεροί επιχειρηματίες που ακόμα θενκ God έχουν δουλειά οι άνθρωποι και ζουν καλά..






Αν θέλετε να καταστρέψετε την χώρα μας,κάντε το..Απλά να ξέρετε εσείς όοολοι οι μάγκες που δεν σας νοιάζει τίποτα,οτι απ’το γάλα της κατσίκας του γείτονα, πίνεις και συ..Αν ψοφήσει,ψοφήσαμε όλοι..Για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν τον συσχετισμό της κατσίκας με τον εαυτό τους,απλά λυπάμαι..












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου